Yahşihan ilçesindeki ‘Bedesten Depolama ve İmha Tesisi’nde meydana gelen patlama ile ilgili MHP Kırıkkale Milletvekili Halil Öztürk başsağlığı mesajı yayımladı. Öztürk mesajında, “Kırıkkale’mizin Yahşihan ilçesi Bedesten mevkiinde bulunan mühimmat depolama ve imha tesisinde yürütülen çalışmalar sırasında meydana gelen elim patlama neticesinde iki personelimizin hayatını kaybettiğini büyük bir üzüntüyle öğrendim. Vefat eden personelimize Allah’tan rahmet; ailelerine, yakınlarına, mesai arkadaşlarına ve tüm Kırıkkale’mize başsağlığı diliyorum. Rabbim aziz milletimizi ve memleketimizi her türlü kazadan, afetten ve acıdan muhafaza eylesin. Kırıkkale’mizin başı sağ olsun” ifadelerini kullandı.
Bedesten Depolama ve İmha Tesisi’nde meydana gelen patlamada 2 kişinin hayatını kaybederken, 1 kişide yaralandı.

, www.mansetgazetesi.net, https://www.mansetgazetesi.net/mhpli-ozturk-kirikkalemizin-basi-sag-olsun,


