Şehrin Tek Gazetesi

Kırıkkale’de Yönetici Yetiştirme Programı Tamamlandı

kirikkale’de-yonetici-yetistirme-programi-tamamlandi

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından Öğretmenlik Mesleği Kanunu kapsamında hayata geçirilen ve Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı koordinasyonunda 81 ilde eş zamanlı olarak yürütülen Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı, Kırıkkale’de de başarıyla tamamlandı.

Yeniden yönetici değerlendirme sürecine katılacak okul müdürleri ve müdür yardımcılarına yönelik düzenlenen program kapsamında, katılımcılar 8 gün boyunca birçok farklı alanlara dair eğitimlerden geçti.

Programın tamamlanmasının ardından düzenlenen törende, eğitim görevlisi olarak görev alan Kırıkkale Üniversitesinin çeşitli fakültelerinden 11 akademisyenin yanı sıra Millî Eğitim Müdürlüğü Eğitim Müfettişleri Başkanı Yaşar Erbek, Müdür Yardımcısı Hamza Aygün ve eğitimlerde görev alan okul ve kurum yöneticilerine belgeleri verildi.

Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, törende yaptığı konuşmada eğitim kurumlarının başarısında nitelikli yöneticilerin önemli bir rol üstlendiğini belirterek, programda görev alan tüm eğitimcilere katkılarından dolayı teşekkür etti.

Kurs süresince katılımcılar; Eğitimde İnsan Hakları ve Demokrasi Kültürü, Teknoloji Yönetimi, Çevre Bilinci, Türk Eğitim Düşüncesi ve Erdemli Yönetici, Eğitim Hukuku başta olmak üzere eğitim yönetimine ilişkin birçok önemli konuda eğitim alma fırsatı buldu.

Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı ile eğitim yöneticilerinin bilgi, beceri ve liderlik yeterliliklerinin geliştirilmesi, eğitim kurumlarında daha etkin ve verimli yönetim anlayışının güçlendirilmesi hedefleniyor.

Kaynak: Kırıkkale Milli Eğitim Müdürlüğü

, www.kalehaber.net, https://www.kalehaber.net/kirikkalede-yonetici-yetistirme-programi-tamamlandi,

Yorum Bırakın

İllginizi Çekebilir