Çankırı’da vatandaşlar şehir merkezinde karşılaştıkları tilkiyi bisküvi ikram ederek besledi.
Çankırı’da gece saatlerinde aç kalan bir tilki şehir merkezine yakın bölgeye indi. Tilkiyi gören vatandaş o anları cep telefonuyla görüntüledi. Bir vatandaş ise tilkiyi bisküviyle besledi. Vatandaşın tilkiye seslenmesi ise renkli görüntülere sahne oldu.
, www.mansetgazetesi.net, https://www.mansetgazetesi.net/ac-kalan-tilkiye-diyet-biskuvi-ikrami,


