Kırıkkale’de tütün, alkol, madde ve teknoloji bağımlılığına karşı yürütülen farkındalık çalışmalarına bir yenisi eklendi. Kentteki gönüllü ağını genişletmeyi hedefleyen sivil toplum kuruluşu, geçmiş çalışmaların sonuçlarını masaya yatırdı.
YEŞİLAY KIRIKKALE ŞUBESİ İSTİŞARE TOPLANTISINDA GEÇMİŞ DÖNEM ELE ALINDI
Şube binasında düzenlenen kapsamlı değerlendirme ve istişare toplantısında, geride bırakılan süreçte kentte hayata geçirilen sosyal projeler incelendi. İl Başkanı Yusuf Çalık başkanlığında yapılan oturumda, elde edilen saha tecrübeleri ve kazanımlar üzerinden karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
BAĞIMLILIKLA MÜCADELEDE YENİ EĞİTİM VE FARKINDALIK ÇALIŞMALARI PLANLANIYOR
Toplantının ana gündem maddelerinden birini önümüzdeki süreçte gerçekleştirilecek projeler oluşturdu. Kurum yetkilileri, yeni dönemde okullarda ve sosyal alanlarda düzenlenecek eğitim, farkındalık ve sosyal sorumluluk faaliyetlerinin yol haritasının netleştiğini aktardı.
SAĞLIKLI NESİLLER İÇİN GÖNÜLLÜLÜK FAALİYETLERİ ARTACAK
“Bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve bilinçli nesiller yetiştirme hedefiyle gönüllülerimizin katkı ve önerileriyle çalışmalarımıza güç katmaya devam edeceğiz” mesajı verilirken, toplumsal bilincin artırılmasında gönüllü katılımının kritik rol oynayacağı vurgulandı. Şube, bağımsız bir gelecek kurma misyonuyla Kırıkkale genelindeki saha çalışmalarını artırmayı hedefliyor.
, www.ilgazetesi.com.tr, https://www.ilgazetesi.com.tr/yusuf-calik-talimati-verdi-yesilay-sahaya-yenilenerek-iniyor-332927h.htm,


