Şehrin Tek Gazetesi

Kırıkkale’de istihdama İUP dopingi: 3 ay süreli 19 kişilik dev imza atıldı

kirikkale’de-istihdama-iup-dopingi:-3-ay-sureli-19-kisilik-dev-imza-atildi

Kırıkkale İŞKUR İl Millî Eğitim Müdürlüğü İUP iş birliği, kentteki iş gücü piyasasını canlandırmaya ve kamu hizmetlerini desteklemeye yönelik stratejik bir adımla taçlandırıldı. Kırıkkale Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürlüğü ile Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürlüğü arasında mühim bir protokol hayata geçirildi. İŞKUR İl Müdürü Ferhat Metin ve İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney’in katılımıyla gerçekleştirilen imza töreninde; toplamda 3 ay süreli ve 19 kişiyi kapsayan İşgücü Uyum Programı (İUP) sözleşmesi resmen imzalandı. Program kapsamında iş hayatına uyum sağlayacak katılımcılar, eğitim kurumlarının operasyonel gücüne katkı sunacak.

rahmi-guney-ferhat-metin-imza-toreni

Kırıkkale’de kamu kurumlarının iş birliğiyle yürütülen istihdam artırıcı ve iş gücünü destekleyici projelere bir yenisi daha eklendi. Vatandaşların iş hayatına geçişini kolaylaştırmayı ve kamusal alanlardaki hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçlayan İşgücü Uyum Programı (İUP) kapsamında kentte imzalar atıldı.

İŞGÜCÜ UYUM PROGRAMI (İUP) İLE 19 KİŞİYE İŞ KAPISI AÇILIYOR

Kırıkkale Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen imza töreninde, İŞKUR İl Müdürü Ferhat Metin ile İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney bir araya geldi. İki kurum arasında varılan mutabakat doğrultusunda, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı okul ve kurumlarda istihdam edilmek üzere 19 kişilik bir kontenjan açıldı. İşgücü Uyum Programı kapsamında yürütülecek bu çalışma, iş arayan vatandaşların iş disiplini kazanmalarını, mesleki becerilerini geliştirmelerini ve aktif iş gücü piyasasına entegre olmalarını hedefliyor.

PROTOKOLÜN DETAYLARI: 3 AY BOYUNCA SAHADA OLACAKLAR

İmzalanan resmi sözleşmenin detaylarına göre, programa kabul edilen 19 katılımcı toplamda 3 ay boyunca Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki çeşitli eğitim kurumlarında görev alacak. Katılımcılar hem geçici bir süreyle ekonomik gelir elde etme imkanı bulacak hem de kamusal hizmetlerin yürütülmesinde aktif rol oynayarak mühim bir toplumsal fayda sağlayacaklar. İmza töreninde konuşan İl Müdürleri Ferhat Metin ve Rahmi Güney, imzalanan protokolün Kırıkkale’ye ve programa dahil olacak vatandaşlara hayırlı olmasını dileyerek, kurumlar arası iş birliklerinin artarak devam edeceğini vurguladılar.

, www.ilgazetesi.com.tr, https://www.ilgazetesi.com.tr/kirikkalede-istihdama-iup-dopingi-3-ay-sureli-19-kisilik-dev-imza-atildi-332908h.htm,

Yorum Bırakın

İllginizi Çekebilir

gsb-1000-personel-aliyor

GSB 1000 personel alıyor

Gençlik ve Spor Bakanlığı 1000 Sözleşmeli Personel Alımı Daha Bekleniyor. GSB 5.000 kişilik personel planında 4000 kadroyu tamamladı. Yaklaşık 1000

Devamı