GENİŞ KATILIM
Büyükşehir Parkı içerisinde ve MKE Sosyal Tesisinin arkasında bulunan Kırıkkale Belediyesi Sosyal Tesisinin açılışına, Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, TSO Başkanı Ahmet Varlı, Kırıkkale Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Harun Sümer, Kırıkkale Şoförler Odası Başkanı Savaş Olpak, Kırıkkale Ziraat Odası Başkanı Orhan Öztürk, CHP İl Başkanı Onur Yüksel Bozdağ, CHP Merkez İlçe Başkanı Yücel Kızık, belediye başkan yardımcıları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
İLK SOSYAL TESİS
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, açılışta yaptığı konuşmada, “Bugün, hep birlikte sadece bir binanın açılışını yapmıyoruz; Kırıkkale’miz için kurduğumuz büyük bir hayali daha gerçeğe dönüştürmenin derin bir mutluluğunu ve haklı gururunu yaşıyoruz. Göreve geldiğimiz ilk günden bu yana, bu şehre değer katacak, insanımızın yaşam kalitesini artıracak projeler üretmek için tüm gücümüze çalıştık. İşte bugün, Kırıkkale Belediyesi olarak bir ilke daha imza atıyor ve şehrimizde belediyemize ait ilk sosyal tesissimizi siz kıymetli vatandaşlarımızla buluşturuyoruz”
172 KİŞİYE AYNI ANDA HİZMET VEREBİLİYOR
Önal, “Bizim öncelikli amacımız; sizlerin ailelerinizle, sevdiklerinizle birlikte huzur ve güven içinde, kaliteli vakit geçirebileceğiniz alanlar inşa etmektir. Hizmete sunduğumuz bu modern tesis; vatandaşlarımıza tamamen kaliteli, nezih ve konforlu bir ortamda en iyi hizmeti sunmak amacıyla Restoran, Kafe ve Toplantı Salonu olmak üzere farklı alanlarda entegre bir hizmet sunacak şekilde tasarlanmıştır. Tesisimiz, tüm bu alanlarıyla birlikte aynı anda tam 172 kişiye birden hizmet verebilecek muazzam bir kapasiteye sahiptir”
RESTORAN BÖLÜMÜ
“Tesisimizin bölümlerinden kısaca sizlere bahsetmek gerekirse; Restoran Bölümümüz, toplamda 102 kişilik geniş bir kapasiteyle hizmet verecektir. Bu alanda; 68 kişilik ferah bir ana salonun yanı sıra, protokol ağırlamaları, özel davetler ve küçük ölçekli organizasyonlar için tasarladığımız 14 kişilik büyük, 12 kişilik orta, ayrıca 6’şar kişilik de iki adet küçük salon yer almaktadır. Burası, günlük yemek hizmetlerinin yanı sıra şehrimizin ağırlama kalitesini de en üst seviyeye çıkaracaktır”
KAFE BÖLÜMÜ: 75 KİŞİLİK ÇOK NEZİH BİR OTURMA ALANINA SAHİP
“Kafe Bölümümüz, vatandaşlarımızın günün yorgunluğunu atabileceği, dinlenip sosyal vakit geçirebileceği 75 kişilik çok nezih bir oturma alanına sahiptir. Hemşerilerimiz burada uygun fiyatlı ve yüksek kaliteli belediye güvencesiyle sosyalleşmenin tadını çıkaracaklar. Ayrıca tesis bünyesinde, kurum içi toplantılar, değerlendirme programları ve küçük ölçekli kurumsal organizasyonlar içinde salonlar bulunmaktadır”
KIRIKKALE’MİZİN SOSYAL HAYATINA YENİ BİR SOLUK GETİRECEK
Önal, “Bu tesis, Kırıkkale’mizin sosyal hayatına yeni bir soluk getirecek, birlik ve beraberliğimizi pekiştirecektir. İnşallah bundan sonra da benzeri sosyal alanları ve projeleri şehrimizin dört bir yanında hayata geçirmeye, Kırıkkale’yi her alanda parmakla gösterilen bir şehir yapmaya kararlılıkla devam edeceğiz. Bu muazzam eserin şehrimize kazandırılmasında emeği geçen, gecesini gündüzüne katan tüm çalışma arkadaşlarıma, mimarından mühendisine, işçisinden yöneticisine kadar herkese şahsım ve Kırıkkale halkı adına şükranlarımı sunuyorum. Tesisimizin Kırıkkale’mize, hemşerilerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Katılımlarınızdan dolayı hepinize tekrar teşekkür ediyor, sevgi ve selamlarımı sunuyorum” dedi. Konuşmanın ardandan Kırıkkale Belediye Başkanı Önal, açılışa katılanlara Sosyal Tesisi gezdirerek, tesis hakkında bilgiler verdi.
Haber: Burak Can

, www.mansetgazetesi.net, https://www.mansetgazetesi.net/kirikkale-belediyesinin-ilk-sosyal-tesisi-hizmete-acildi,


