Kırıkkale Valiliği, Yahşihan ilçesine bağlı Bedesten mevkiinde bulunan imha sahasında meydana gelen ve 2 kişinin hayatını kaybettiği patlamaya ilişkin açıklama yaptı.
Valilikten yapılan açıklamada, olayın 23 Haziran 2026 tarihinde saat 14.00 sıralarında Yahşihan ilçesi Bedesten mevkiindeki imha sahasında meydana geldiği bildirildi. Açıklamada, bölgede yürütülen Ar-Ge faaliyetleri sırasında mühimmatın kazaen patlaması sonucu özel şirket çalışanı 2 personelin yaşamını yitirdiği belirtildi.
Patlamanın ardından başta AFAD olmak üzere ilgili kurumların süratle bölgeye sevk edildiği, olay yerinde gerekli güvenlik tedbirlerinin alındığı ifade edildi.
Kırıkkale Valiliği, meydana gelen olayla ilgili adli ve idari inceleme başlatıldığını, sürecin ilgili makamlar tarafından titizlikle takip edildiğini duyurdu.


, www.kalehaber.net, https://www.kalehaber.net/kirikkaledeki-patlamaya-valilikten-ilk-aciklama,


