Keskin Belediyesi Başkan Vekili Gürsel Demirel, Kırıkkale protokolünün önde gelen isimlerini makamında ağırladı. İlçe genelinde yürütülecek ortak projelerin ve iş birliklerinin güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen ziyarette, tebrik ve başarı dilekleri iletildi.
Gerçekleşen ziyarete AK Parti Kırıkkale Milletvekili Mustafa Kaplan, İl Genel Meclis Başkanı ve Kırıkkale’nin diğer ilçe belediye başkanları katıldı. Heyet, göreve başlayan Keskin Belediyesi Başkan Vekili Gürsel Demirel’e yeni döneme ilişkin başarı temennilerini sundu.
BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE HİZMET MESAJI
Makam odasında sıcak bir atmosferde geçen görüşmede, kurumlar arası koordinasyonun önemi üzerinde duruldu. Kabulün ardından Keskin Belediyesi tarafından yayınlanan resmî teşekkür duyurusunda, “Kırıkkale Milletvekilimiz Sayın Mustafa Kaplan, İl Genel Meclis Başkanımız ve ilçe belediye başkanlarımız, Belediye Başkan Vekilimiz Sayın Gürsel Demirel’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundular. Nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için kendilerine teşekkür ediyor, birlik ve beraberlik içerisinde ilçemize hayırlı hizmetler yapmayı temenni ediyoruz” denildi.
Görüşme sırasında konukların, ilçenin sosyo-ekonomik yapısını güçlendirecek her adıma destek vermeye hazır olduklarını belirttikleri aktarıldı.
İLÇEDEKİ YENİ DÖNEM ÇALIŞMALARI MASAYA YATIRILDI
Belediye yetkililerinden edinilen bilgiye göre, tebrik kabulünün ardından ilçede planlanan altyapı ve sosyal belediyecilik projeleri hakkında da fikir alışverişinde bulunuldu. Milletvekili Kaplan ve beraberindeki heyetin ziyareti, ilçedeki yerel yönetim dinamiklerinin uyum içinde çalışacağının önemli bir göstergesi olarak değerlendirildi. Kabul, çekilen anı fotoğrafıyla son buldu.
, www.ilgazetesi.com.tr, https://www.ilgazetesi.com.tr/kirikkale-protokolu-keskinde-toplandi-yerel-yonetimler-arasi-guc-birligi-332783h.htm,


