Kırıkkale’de spor altyapısına yapılan yatırımlar, meyvelerini ulusal şampiyonalarda vermeyi sürdürüyor. Genç sporcuların elit düzeydeki organizasyonlarda kürsüye çıkması, kentteki atletizm branşının gelişimini gözler önüne seriyor.
İZMİR’DE GELEN TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ DERECESİ
İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası, ülkenin dört bir yanından gelen en yetenekli genç atletleri buluşturdu. Kıran kırana geçen yarışlarda Kırıkkale’yi temsil eden Ömer Faruk Boyan, 2000 metre engelli koşu branşında sahne aldı. Rakiplerine karşı taktiksel bir yarış çıkaran Boyan, hedef çizgisine ikinci sırada ulaşarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
AVRUPA ŞAMPİYONASI BARAJINI ÜÇÜNCÜ KEZ GEÇTİ
Ulusal düzeydeki bu gümüş madalya, genç sporcuya aynı zamanda uluslararası arenanın da kapılarını sonuna kadar açtı. Başarılarına bir yenisini daha ekleyen milli atlet, elde ettiği bu son dereceyle birlikte U18 Avrupa Atletizm Şampiyonası barajını üçüncü kez aşma başarısı gösterdi. Genç sporcu, bu sonuçla birlikte Türkiye’yi Avrupa sahnesinde temsil etme hakkını cebine koydu.
BAŞARININ ARKASINDAKİ ANTRENÖR BABA DESTEĞİ
Yarışların ardından Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından resmi bir tebrik mesajı yayımlandı. Elde edilen başarının arkasındaki aile ve teknik desteğe dikkat çekilen açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
“Sporcumuz Ömer Faruk Boyan’ı, emeği ve katkılarıyla bu başarıda pay sahibi olan antrenörü ve aynı zamanda babasını tebrik ediyor, Avrupa Şampiyonası’nda başarılar diliyoruz.”
, www.ilgazetesi.com.tr, https://www.ilgazetesi.com.tr/kirikkaleden-avrupaya-dev-adim-genc-atletizm-yildizi-gumus-madalyayi-kapti-332748h.htm,


